Inka Sweet Stevia Webshop – Vásárlási Tudnivalók

Az alábbiakban megválaszolunk néhány gyakran feltett kérdést az online vásárlással kapcsolatban, hogy a folyamat számodra minél egyszerűbb, átláthatóbb, és gördülékenyebb legyen.

A Webshop üzemeltetője

Cég: Inka Sweet Kft.
Székhely és levelezési cím: 1035, Budapest, Raktár u. 54
Telefonszáma: +36 30 993 5388
Email cím: info@inkasweetstevia.hu

Hogyan tudom megvenni a termékeiteket?

Amennyiben bármelyik termékünk megtetszik, könnyedén megrendelheted a webshopunkon keresztül. A termék oldalán a „Kosárba rakom” gomb fölött / mellett állítsd be a kívánt darabszámot, majd kattints a gombra. (amennyiben a termék többféle verzióban vagy méretben is elérhető, ne felejtsd el a legördülő listából kiválasztani a számodra megfelelő verziót / méretet.)

A „Kosárba rakom” gombra kattintás után a KOSÁR oldalra jutsz, ahol (ismét) lehetőséged van több darabot is kérni az adott termékből, vagy ha rendelkezel valamilyen kuponkóddal, beírhatod a megfelelő helyre, és érvényesítheted a „Kupon alkalmazása” gombbal, vagy el is távolíthatod a terméket a kosárból.

Amennyiben vásárolnál mást terméket is, nyugodtan elnavigálhatsz erről az oldalról, és más termékeket is a kosaradba helyezhetsz a fent leírt módon. Bárhol legyél is a weboldalunkon, a kosár tartalmát bármikor megtekintheted, ha a képernyő jobb felső sarkában található kis kosár ikon fölé viszed az egeret, rákattintva pedig, megint a KOSÁR oldalra kerülsz.

Amikor készen állsz arra, hogy véglegesítsd a megrendelésedet, a KOSÁR oldalon kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Ekkor a PÉNZTÁR oldalra kerülsz, ahol megadhatod a személyes és a számlázási adataidat, a kiszállítás címét, ahova a termékeket küldhetjük, valamint kiválaszthatod a neked megfelelő fizetési módot.

A megrendelés véglegesítéséhez kattints a „Megrendelés elküldése” gombra, ami után az utolsó, megrendelés összesítő oldalra kerülsz, és kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt is az általad megadott email címre.

Amint átadtuk a futárnak a csomagodat, egy újabb levelet kapsz majd tőlünk, valamint a futárcég is értesíteni fog a kiszállítás pontos idejéről.

Hogyan tudom kifizetni a megvett terméket?

A weboldalunkról megrendelt termékeket az alább felsorolt biztonságos módokon fizetheted ki.

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A bankkártyás fizetéshez a SimplePay rendszerét használjuk. Ha bankkártyával fizetsz elfogadod, hogy az Inka Sweet Kft. ( Székhely: 1035, Budapest, Raktár u. 54) által az InkaSweetStevia.hu  felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

KÉSZPÉNZES FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)

Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

PAYPAL FIZETÉS

Amennyiben ezt az opciót választod, a rendelés leadása után átirányítunk a Paypal.com internetes bejelentkező oldalára. Ha már van Paypal fiókod, akkor onnan tudod átutalni rendelésed ellenértékét cégünk Paypal számlájára. Ha még nincs PayPal fiókod, akkor először regisztrálj a PayPal oldalán és csak utána add le a rendelésed, mert a regisztráció hosszabb folyamat lesz.

Hogyan és mikor fogom megkapni a rendelésemet?

A weboldalunkról megrendelt termékeket kizárólag futárral történő házhoz szállítás útján tudod átvenni. Személyes átvételre nincs lehetőség, de ne aggódj, ha nem tetszik, amit rendeltél, akkor 15 napon belül visszaküldheted.

A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között. A kiszállítás pontos napjáról a futárcég minden esetben e-mailen értesíteni fog. Amennyiben az általad megrendelt termék raktáron van, úgy a megrendelést követő 2 munkanapon belül a kezedben lehet a csomag.

A házhoz szállítás díja: 991 Ft.

Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol a futárunk biztosan megtalál téged, vagy megbízottadat (9.00 és 17.00 óra között). Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor gondoskodj róla, hogy rendelkezésre álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg akkor is, ha nem te, hanem egy megbízottad fogja átvenni a csomagot.

Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a „Rendelés jegyzetek” rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérjük, hívd a szerződött logisztikai partnerünk, a GLS Hungary ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomon követési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.

Hol kérdezhetek vagy reklamálhatok, ha bajom van?

Írd meg nekünk a kapcsolati oldalunkon.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Ha meggondoltan magad, vagy nem megfelelő terméket kaptál, 15 napon belül könnyedén visszaküldheted nekünk és mi cseréljük, vagy elállás esetén visszafizetjük a termék vételárát.

Jelezd nekünk a kapcsolati oldalunkon itt, hogy küldjünk neked egy VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYT, amit ki kell töltened ahhoz, hogy vissza tudjuk venni a csomagot. Ezen a nyomtatványon egyértelműen tudod jelezni, hogy cserélni szeretnéd a terméket, esetleg garanciális bevizsgálásra küldenéd vissza, vagy elállsz a vásárlástól és visszakéred a termék vételárát. Fontos, hogy kizárólag sértetlen és bontatlan csomagolású terméket áll módunkban visszavenni!

A visszaküldés szállítási díját minden esetben Neked kell állnod.

Elállás esetén választhatsz, hogy levásárolnád a termék vételárát, vagy visszautaltatnád azt. Amennyiben szeretnéd visszakapni a termék vételárát, úgy a visszaküldési nyomtatványon tüntesd fel a bankszámla adataidat, ahova szeretnéd, hogy visszautaljuk a pénzt.

Ha nincs bankszámla számod, akkor postai úton is vissza tudjuk küldeni a vételárat, de ez esetben az összegtől függően felszámítunk egy postai kezelési költséget, amit levonunk a visszaküldött összegből.

Kaphatok-e ÁFÁ-s számlát?

Természetesen igen. Minden esetben, 27% ÁFA -t tartalmazó kiskereskedelmi számlát állítunk ki, melyet elektronikusan e-mailben küldünk el részedre. Ha szeretnéd nyomtatott formában is megkapni, azt külön jelezd nekünk! A számlával később igazolhatod a vásárlást, vagy érvényesítheted a garanciát a termékre.